December 02, 2009

今日clearance day, 全部啲text book要換噃俾學校.
咁要噃學做咩呢?

咁我就唔知啦..
成個Period 1都冇晒, 不過我冇worry因為係HPE喳嘛.

maths就.. 攞噃test results..
我攞到36.5/45
覺得差, 不過34先係A.
所以我都係攞到A.

好多人都攞B同C...
好彩我report card到都會攞AAA姐.
其他subject我都會expect個mark係A...
except HPE.

希望我OK啦.

-------

而家天氣涼啲了..
唔使沖凍水涼...
不過, 風一吹, 就凍到死..