December 23, 2009

12月22日 - Patricia叫的"azn party"

最後的歌.


Okay.
唔記得邊到開始啦.
哦.

九點半, 睇牙醫
actually呢, 如果阿keay醫師冇講大話呢,
今日嘅appointment應該係最後架啦.
佢整我下低啲牙整的好啊.
痛左幾分鐘, 咁就冇啦.
我記得我剛剛有braces嘅時候,
一整緊一啲, 就痛成個禮拜.

**年初二就唔使帶住啲braces啦!

九點九就整完.
plaza嘅main enterance
近飽店
我一諗, 就諗寶島嗰頭.
okay.

咁我就到先,
followed by kelvin同patricia.
shirley就到, followed by andy.

人斉, 就走.
for the next九個字, 我唔知道發生咩事.

講左一輪, 九確定去food court食.
我是壽司, kelvin食餓插孔, andy shirley同patricia就食罐頭雞

可以講我係最健康啦!
咁就去155巴士站去patricia屋企.
去到, as usual個鋼琴係個main attraction.
patricia媽咪批左橙俾我地食.

kelvin彈琴好好啊!
彈完, 就去patricia花園, 見到好多地一見到嘅野.
比如, patricia嘅太陽能燈膽樹.
打左幾局麻將...

我洗牌有形lehh?

就玩wii.
唔係普通wii.
係OMG-HARDCORE wii.

玩個DonkeyKong遊戲.. 玩完, 手就黎甩..
唉.

仲有, 我同shirley喺patricia嘅msn同yahoo就是但pick啲人, 就一直講
hunniii~
i luv you ah
do you luv me?

why r u ignoring me ah? (U)
ok. gtg la
try not to miss me too much a.~~~~~
玩幾game uno同鋤大D, 爹地就黎啦.


咁就一日啦!