December 16, 2009

TWITTER?

> 100th blog post.
勁唔勁?

i guess每日都會有一個post.
當政係我既twitter啦..
費試整一個account..
actually呢, 我有一個twitter既account ._.
懶得用解.
我有鍾意我既blog多啲喎.
我一直都諗...
點解D大網站,
比如megaupload同rapidshare全部都冇個search bar嘅?
日日都有咁多人upload野上去
不過唔俾人download攞黎喎..
你地嫌太多位啊?
淨係俾人地download如果如果佢地有個url.

有兩位女生都冇上msn既?
第一; shurlie mui.
要傾聽日去溜冰啊..
阿老豆十點又要出去.
問嚇佢先..
第二; valerie wong.
琴日應承咗我會教我畫畫架..
唉. 唔緊要啦. 有成個假期咁長,
聽日都可以教架
寫個聖誕卡俾佢先.

午餐食三文魚三文治.
都幾好食啊
但係.. 唔知啲牛油果有冇壞呢.
黃曬

2012套戲好誇張啊.
咁又咩咩咩
成個city就落水.
不過個city好似係喺美國既中間..
又點會有海水沖入黎呢?

2012係一套好戲
但係, considering今日記電腦能力
啲graphics都...
差咗一啲.

唉..
明知我地internet唔夠用
好信你唔好download咁多野啦..

譁..
我本來想download 2012既第二段
不過我一去個link呢,
就帶咗我去一個
China Sex Culture - Sex Muesum... ==
個電腦係咪咁唔鍾意我啊?
先就shut down
咁就帶我去一個sex museum既網站.
oh, by the way,如果你想睇睇, 呢到有個link啦.
(:
ChinaOnTV

玩得開心啲啊. <3

我一去check check我個post post得啱唔啱, 我就見到阿陳先生喺我tagboard到寫到寫咗啲咩啊..
hunni ah....did u go to my blog???~~~
我幾時邊左做你個hunni啊?
明明阿shurlie mui係你個hunni啊嘛
唔好嚇我啊..
我會喊架.

唔記得要整噃好啲書包tim.