November 29, 2009

真係救命啊.

我又depressed啦.
唔知點解..
actually我知..
不過唔想講姐.

我要當今日係一個obstacle in life.
an obstacle leading up to a larger one.
我一定過得難關!

希望了......
唉..

我就嚟咩了.
咩啊.

我仲未畢業中學
我仲未畢業大學
我仲未搵分工
我仲未食一餐勁..
我仲未去長城
我仲未去歐洲
我仲未美國.............

你講咩係咩啊?
啱.
係自....動自覺去沖涼.
...............ꜛᴴᴵᴸᴵᴳᴴᵀ ᴹᴱꜛ

我走啦....