December 11, 2009

12/11.

老師; How do you spell 'crocodile'?
學生; K-R-O-K-O-D-I-L-E
老師; Thats wrong.
學生; It might be wrong, but you asked me how
I spell it.
12月11號.
陳生的"BBQ".

首先, 琴日唔係BBQ. ==
係一個......
譁, 不如我地一起坐低一起食一餐飯囉

10點01分; 到garbo.
我以為我會係最後一個到.. 因為我又唔知我個銀寶去左邊...
不過呢, 就揾到喺床頭到==
唉.......

10點10分; 出發~
冇人都會諗到阿陳生唔知道要撘咩車....
111 okay啊呵?
okok. 不過最簡單嘅150都唔知..
服.

10點40-50分; 到.
終於到qsm嘅站了.
上tops到搵啊cassie.
原來原來原來原來原來原來原來原來佢一早就到,
同阿aaron跳ddr,
唉. 都ok啦.

11點10分; 去玩嘁嚓.
最近嘅嘁嚓都係zoom.
唔係講我太鍾意zoom呢,
啲backgrounds啊, 乜乜乜都好普通.

影咗呢幾張出黎;


唔該cassie for uploading.

12點;; 食飯?
msn到阿patricia就話我地會意起叫野食.
唉. 不過都係叫hanaichi同壽司啦...
咁就同阿patricia解釋牙膏嘅用法.
.......都唔明.
打電話俾阿james就
喂, don't moshi moshi me !.
跟住
快啲啊! tell me 啊.
永遠都唔會明架.


過一段時間..; daily planet
我忍唔住啦.
一次過買咗個枕頭.
費時後悔.
上次咪咁囉.
譁~~~~.
枕頭好舒服啊.
我買.
不過都冇買到啊.
跟住跟住
跟住.
嗰日係我第一次見到啊kelvin咁vbshjvndmgnywjgvv發啊!
直情係好似orgasm咁啊 ._____________________.

唔記得幾點...; giwawa.
我就好彩我唔記得喺邊~. 如果唔係, 我就唔會有多一個公仔.
cassie, lachlan同阿dee都跟住黎.
我地去, ^ 就去睇個鋪, 好似又個DJ嘅.

我就叫阿lachlan捉個兔子俾我, 兩次就捉到了!
我嗰只係白色, 下面有個黑色, patricia有好想要, 不過有成兩隻喺上高.
hahahahahaaa.
linson用一蚊捉到一個馬騮仔送俾shirley.
睇落去好似中文到見到嘅fuddy-duddy. (
老古板??)
patricia就用最多, 不過得到最少: 冇野. 8DD.

煩到patricia屋企, 就彈嚇琴, 玩嚇wii.
玩到五點, 爹地就黎.
都算了.
不過我冇得玩麻將 ==

ohwell 啦.