December 24, 2009

12月24日 - Christmas eve

唉.. 我成晚都坐喺到, 一邊等下一個course黎.. 一邊喺ipod到打日記...
真無聊~ (:

今日本來同阿cassie同james去睇套戲, 不過我跟左阿lachlan同一個新朋友emily去christmas shoppingg, 因為........ lightbulb~.
雖然我冇買到野, 但係我喺myer有幫手揀裙俾佢女朋友. 咁就去nike睇一睇有冇鞋啱佢..
apparently女仔唔鍾意分紅色喎..
後來就去個朱古力店因為emily想買個玫瑰俾個朋友... 點朋友發, 我就唔知啦.

咁就去tea etc買奶綠.. 打牌..
咁阿thien就入黎.. 講佢個屁股好痛 o.o
打打打.. 打左個幾兩個鐘, cassie同james就到啦.
剛剛玩完 「嘁嚓」 .

講講嚇就去玩pool...
都幾無聊啊..
我打左記個波入去..
入過唔係, 就食阿james啲"外賣"..
去去去去去.. 就去左tops到玩tekken/technica/ddr.
shadow左cassie好多, 咁佢就叫我玩sunkiss drop.. ._.
當然pass左啦. (:

搭個157噃去..
剛剛6點噃到去.
沖完涼, 6點半去發同表嬸食晚飯.

我地去嘅餐廳係西餐.
啊, 唔係.
豉油西餐; GReat.

啲菜都幾好食..
不過撞鬼有五個course..

Menu;
  • 沙律陪水牛芝士. --直情係鬼佬豆腐啦.. 冇味嘅?
  • 煙三文魚+三條蘆筍 o__o
  • 薄荷雪糕/sorbet. --我覺得係plain sorbet加薄荷. 有埋一塊餅乾做碟tim.
  • 牛排+薯茸+白菜/紹彩+紅 grill barramundi+鬼佬飯+king scallop+荷蘭豆 火腿肉
  • creme brulee+melon球+雪糕 plum pudding春捲+雪糕.