February 21, 2010

Sydney; Day 2.1

點解2.1呢?
因爲, 拜五到, 都有節目發生。 o個晚就算0.1日(s)

今日都沒乜野做。。
都係在屋企, 好怕比daniel pan非禮。。 ._.
係咪得人驚呢?
;D

DUUDEE
YOU AND ME
ARE GONNA GO SHOPPING
NEXT WEEKEND
BRING LIKE
$1952795627.

&我有個voice recording of他講緊"我會搵你, 跟住我會非禮你"
。。。。。。。。
係啦。
maplestory係有呢種人。
講起maplestory呢, cassie show左呢個youtube新聞report比我:

thats right.
emo's play. (Y)
&我一同jacky傾, 都會講:
go away, i'm on maple; 或
shut it im on maple :D; 或
want to cpq with me?.
係咪好尷尬呢?

andric; jacky
andric; jacky
jacky; what?
andric; help me with maths please
jacky; go away
jacky; i'm on maple.

EFF
SEVENN.
to the maxxx

btw. nexon lies.

there is no option to play via website. ==

okok.
Sydney 2.1晚上
去一個上海餐廳食美味的送。
(其實我講乜都要講美味架啦。不好每一刻都信我)

*咳*shirley.
在english班到,要fill out張worksheet係related to本書 (tomorrow,when the war began.)
係一個wall of text, 有機個spelling words留出黎。
乜乜乜;
mannequins were used to 乜乜乜 ceacefire

如果你不明英文,
mannequins係在myer / david jones著衫比你睇公既仔。
ceacefire好似係。。 乜peace treaty; act of peace.
咳。

why did the book drop?
how did the book drop?

咁我今晚就食左蟹啊, 豆啊, 餃子啊。。。。。 etc etc.

在sydney, 悶到死, 我就練習rubik's cube..
我rather做rubik's cube than做功課(睇書)。
我係咪一個好好既學生呢?!
嘩哈哈.
我諗我而家叻過andy仔啦~
layer 1 & 2 都可以做得顺顺利利~

而家就開始睇“官心計”。
so far都幾好睇。
不知道shirley點解講它煩囉。

唉。。。。
我應改開始講去我心理的説話。。
搵日啊。
搵日我會講哂出黎。
唔使驚。。。。。。。。。。。。。。