November 29, 2009

back to being bored.....

成個pokemon emerald都玩完啦.
本來係.

--defeat elite four + one.--
--credits--
--THE END--
--pokemon restarts--
--you go bac kto your noobie home town--
--you catch random pokemon--

but oh no. 個THE END之後, 成個screen都黑晒.
冇反應.. 好似....................
成個game都死咁..
真係救命啊.

anyway. 我完咗.. 都幾開心啊.
不過我方續假就死.
悶死我啦..

好彩啊tristan好心俾我star wars啦..
又要俾錢, 佢又肯玩
等於直得玩!

聽日俾我... ♥
希望啱我啦.

PSS.
我有證據架!