November 18, 2009

第一第一第一第一第一第一第一第一個嘢係..
我覺得好需要對我個somewhat新朋友阿james講一句 生日快樂!!. (^).



我有幾日都冇post.. 因為實在太太太熱了
廿三度. 飈到上卅五度.
i nearly had a heat stroke. ffs.

不過不過~~~~~~
有嗰日係卅五度呢, 十二點半就放學, 跟學校去溜冰.
bahahaa.
近一個十三度嘅 好-似-一-個-雪-柜 嘅溜冰rink.
真係.. 正!

一點到, 三點走.
有一位蔡先生同一位Mister Tatham。
呢兩位就係我上司啦。
佢哋用咗半個鐘溜冰時間嚟教我。
玩玩玩。。 我抶咗一次。。
本來係多個一次嘅,
不過, 有幾次我就嚟抶個時候,
我就捉住最近我嘅人,拉住。
算佢哋唔好彩了。
其中一個係andy。。
對唔住啊。

sam嘅面
真係死咗啊。
又流血又成啊.

-insert photo here*-

anyway。 最後半個鐘, 
玩咗一個red rover嘅遊戲。
滑過去個rink嘅第二邊
不過唔可以俾’it’咗嘅人tag到我哋。
第一次, 過。
第二次, 過。
三四五都過晒。
第六次, 有個人針對我。
不過
啱過咗。。
第七次就俾佢
到了。
死人仆街啦。 ==
算了。

沖個凍涼。
再post過啦。


死死死。 大
鍋。 今晚食餐蛋麵。 ==
a can of spam。




*will not be up until i get my memory card。 ffs。