July 02, 2009

我哋今日就去睇個"year one". 套戲就.. 算得好睇囉..不過唔係嗰啲 我會再睇 嗰啲戲..
我琴晚就唔知道我點可以去個戲院喎..
咁啱我個姑媽就要送我個大佰去開工.. 咁就帶埋我黎囉..
咁啱,我又睇緊個die hard二 ==
冇睇個鐘我就唔知時唔知後..
姑媽黎到我剛剛好..
不過唔帶鎖匙,銀包..
咁就要噃入屋搵囉..
死啦.. 要阿姑媽等..
okok.
得啦~
著鞋..唔襪!
eh.唔緊要啦~
襪黎喳嘛...
點知.... 到個商場,我就留意到著襪有幾咁重要...........

十點半到, 套戲係12.20開始..


去到.. 就啊.....
睇阿cassie跳個DDR ..
睇咗.......半個鐘.
funhouse出去就同阿cassie講我唔著襪..

不如去買囉!

咁啱有一個小shop仔喺coles面前..
佢賣啲襪就啊... ok價錢. $3一對;$10四對.
我買咗一對>:3

買完就出去坐下.. 等其他啲人黎囉.
咁啱, 有一班人就黎唱歌;跳舞..
又唔係唱得太好囉..
唱啲HSM啲歌.
唱到啲音錯晒...............
為咗避佢哋,就同阿cassie兩個入去戲院到坐下, 問啲IQ問題..
好啦. 到有人黎啦~
係我未見過個steph,cassie個朋友.

過咗... mm.. 10-20分鐘, 啲人就開始黎啦.
企咗10分鐘,阿cassie就叫阿nathaniel去DDR~
咁就去噃funhouse到再DDR過.. ==
DDR到套戲就黎開始..

不過during個ad marathon,我同阿cassie就走咗去買easywayy~ :D
噃噃去, 就睇到阿daniel同阿nathaniel喺到;買popcorn

咁就睇戲啦.

套戲呢, 就:
--PLOT SPOILER; LOOK AWAY.--

睇完套戲, 就啊.........................
去噃funhouse到==
DDR; DDR.
咁阿daniel個媽咪就俾咗佢$20 o__o
咁就全個funhouse啲小遊戲....
玩完, 佢就走啦.
nathaniel都唔見咗.

咁我,cassie,kenta同阿nat就去macgregor primary ;D
kenta就上埋課室上高. 喺上高走黎走去. ==
我啲then就去嗰啲小朋友(Year One)個playground到啦.
喺嗰到我就唔見咗個銀包.
不過好彩我留意到,就可以噃噃轉頭就搵得噃啦.

我噃黎嗰時, 我就唔想行噃黎...........
唯有上個155囉....
好啦.
半個鐘後, 我就噃到屋企啦!!

我剛剛食咗我爹地坐個牛肉粉(Pho)~
啲湯特別香~
好舒服啊~