July 17, 2009

唉.. 又黎啦..

有冇搞錯啊? 又黎?
放咗嗰三;四個禮拜..。 又要噃中文?
我真係可以殺嗰個死人老師我成個班都會開心架
唧諗起都火滾啊。

我今個禮拜都唔係太差啊.。
嘩哈哈哈哈
依家阿mr talbot走咗.. 有個新-----well,唔係新啦. 佢本來喺我地個學校到教咗都..。 幾十年囉.。
佢生咗寶寶所以要一個好長嘅leave..。
我諗我地係本來有呢個inde老師嘅..不過因為佢走咗,我地有阿talbot囉..。
唔幾得: 我依家個老師係mrs cannon. D:
ANYWAY.

唔好講啲唔開新嘢啦!~

我地.。
sose到做啲animal/environmental嘢都唔係太差啦.。
係.。 我小學有學過.。 last year有學過.. 不過我諗今年會唔同! --fail optimism--

science就學acids and bases;; chemical reaction.。
就係chemistry啦.。
我好唔鍾意chemistry
因為我記性差.。 ==
不過有呢個mrs kapelaris,我肯定會拿到一個好分數!

english T___T
又有一個public speaking unit ==
不過今次有四個assessment item.
==
又要做個乜乜meeting place嘅嘢.。
一個impromptu
一個.....。
唉.. 兩個都太多了.。
唔記得晒了........。
啊! 一個persuasive and/or imformative..
個impromptu都唔係太差了.。
三十到六十秒
其他嗰啲就.. 兩到三分鐘。


咁就啊.。
啊.。maths到我地要繼續做個algebra unit ==
last term嗰啲唔夠死咩?!
唉.。

---唔好講學校啲嘢了---

omg
係了.。
masterchef啲嘢真係誇張啊!
好似個個禮拜都會有人stuff up.。
好似係佢地特登嘅.. ==
不過我諗阿poh會贏囉.。
阿julie啲cookbook idea都算得係好好。
不過佢個time management唔係太好.。
跟住阿poh啲食物睇落去都流口水啦!
琴晚佢煮嗰啲皮蛋豬肉粥真係.。
嘩~~~~~
><; 今晚十號台七點鍾係masterchef; grande finaleee
完了!
.__.
-----
今日,cassie就問我:
想唔想去買啲oreos、timtams、巧克力、 等等
我就:好啦
今個禮拜係四日.。
有$30 ><; 唉... 買買買.. 就冇咗$17了.. == 每樣拿兩包.。 cassie就跟我買.。 啊.. 死啦.. 唔識賺錢就學洗錢.。 == 啊!special! --買--
嘩! two for $5! --買--

真係啊.. ==
啊~~~~ 係啦.
講起買嘢.。
我爹地好心買啲薯片俾我食.。
不過唔見到嗰包嘢已經開咗了。
霖晒.. D:

唉.. 食我的美味的巧克力啦!
><;