July 07, 2009

還咗啦!~

琴日:
我終於還咗個graphics pad啦! ..about time囉...
我爹地噃咗工我先至打電話問佢個receipt喺邊到.. ==
如果唔係我就俾佢罵啦..
-------------------------
依家:
daniel煩緊我upload個死鬼crack咗photoshop俾佢..
不過, 因為我個死人internet咁快用晒, 我要download噃小小嘢姐..唔使咁激動....
我就啊.. 三四日upload都得嘅. (:
我就..琴日先至reset咗個internet..
跟住, 我就download咗一GB嘢, 咁我only得噃嗰20GB/月
咁如果我每天都用一GB, 我就有十日冇得用,
extra data就計15c/mb 等於一GB就計$150
==
唧..咁小架.......
唔公平啊!