July 03, 2009

嘩.. 今日就post得早一啲啦. 因為我悶到死啊==
有冇搞錯啊? 我屌.
我又冇download到嘢..我個internet usage點結會就黎冇晒呢?
有係啊..

咁我今朝就見到啊kelvin上msn, 就問下佢有冇中到個豬流感. 咁佢真係有啊! 原來佢禮拜一已經開始有啲symptoms啦.依家就好噃啲, 所以佢就黎可以出噃去啦~ ^^

我依家個internet usage就98% (仲有.. 272MB..). 不過我仲有….四日. 點結要六號先至reset呢?!
煩到死啊.
用就用快個人, 時間個“feel”就長個人.
真係.. NBJKSNVJDKSVNDSKJ
想殺人啊.

我今朝, 就食咗一個double巧克力 “馬糞”.
咁就…………………睇戲囉..
如果唔係就有啲乜嘢好做啊?!

依家我就睇晒我表哥俾我啲die hard戲啦..
Kill bill我又唔係太想睇. 太多血啦 ==
畢打自己人 就啊..
要抄落個“手指flashdrive”到,因為我要喺個電視到睇..
我就…冇晒啲香港drama睇啦..

Angela就………….. 冇得俾我.. 因為個鐘文學校依家放緊假. ^^
最好就唔噃啦. 不過我依家悶死啦.
Valerie (♥) 就講天幕下的戀人同個最美麗的第七天都好睇..
不過阿angela就講佢唔啲“新”drama, 所以唔得睇…………….

講起仲文學校, 好彩我同我個媽咪講second last week係個last week囉….
要功課做啊..
寫一個.. 三百字個essay講你暑假做咗啲乜嘢.. 跟住要查字典…….有要correct你個考試錯咗啲嘢.

hm.
我本來唔知呢啲功課啦. 所以~
我唔使做. :D

哈哈~
我寫呢個post就用做……
半個鐘!
嘩哈哈.

我就去搵有咩其他嘢可以做.. ==

拜拜啦.