July 05, 2009

嘩..原來woolworths啲嘢都幾好食喎.. 我媽咪買咗啲羊肉諗住roast下佢, 當晚餐食囉.. 係.. 佢係鹹咗一啲..但係送啲菜都好食架! heh. 我食菜? 好難啊! == 變態咩..
啊.. 食咗個碟嘢.. 都可以算得.. 好飽啦! 但係.. 我媽咪請咗我個表姑媽過黎一起慶祝一啲.. actually呢, 唔係慶祝嘢架.. 一起食飯** sorry sorry, 講錯 ==
唉.
咁就啊.. 我表姑媽就自己整咗啲湯圓, 係芝麻既.. == 咁.. 我又鍾意芝麻.. 我食咗.. 四顆…… 飽到我啊! 又有紅豆糖水.

今朝我就.. 本來係七點半起身, 不過
心諗..
咁早起身, 有咩好做呢? 依家internet有冇埋.. 唉. 都瞓多一陣囉. 瞓就發夢囉..
咁就.. 喺156巴士行個bus既highway呢, 就for some reason就好似沙灘咁, 好多沙.
咁就, for some reason呢, 就比賽, 睇who can get to the end first.
又”for some reason” 就, 好似係學校個sports event, 就有ms leadbetter .__. 佢就著晒寶寶既light粉紅色.. 喺個床到, 好似嗰個vodafone既廣告到, 有晒啲輪同埋個steering wheel. == 有埋ms leadbetter講嘢嗰種鼻塞既聲.. ==
佢就一直叫我哋走快啲喎. == 咁就走走走.. 咁就用唔同既方法黎走. 又走前啊, 又退後走, 又好似游水咁..backstroke喎.. 我依家諗噃, 個backstroke方法喺啲沙到好似有小小問題囉.. ==
咁就走走下就去到個巴士要轉彎嗰到停.. 就起身啦 o__o
會唔會.. 太誇張呢? eh? 發咁個夢就冇咗三個鐘啦.


最重要既. 今朝我媽咪就煮咗早餐, 咁就煮咗: 炒蛋, bacon,煎番茄, 麵包… 又食到我飽晒.. ==
咁我就啊. 睇咗畢打自己人既幾集. 咁就上stepmania到玩咗.. 20分鐘. 我就一路咁完落去, 就發現我有個一千combo. O__o有證據架!


好彩我就screenshot咗先, 如果唔係, 我就冇咗啦!


哈哈~

咁就, 我媽咪就叫我出去行下, 睇下啲綠色啲嘢. 好! 我就行下.. 行行吓就聞到即食麵既味. 一定係韓國婆嗰邊煮麵食既.. 好似係海鮮口味即食麵.

講起即食麵呢, 我就諗起我前個禮拜食嗰陣. 我見到個nazi個symbol喺個packaging上面.


唧.. 我爹地真係好stubborn既. 明明個graphics tablet係壞咗, 都講佢係“perfectly ok”. 個tablet係應該唔使press住個button都可以move個mouse架嘛.. 依家個reception唔係太好, 都唔還個第二個喎. == 飯到死啦. 嗰個嘢係$八十幾, 依家, 因為佢stubborn,就冇咗啦. 你講啊, 有冇搞錯啊?! 不如俾嗰$80我啊?! 嗰個tablet依家就係一個浪植物黎架啦.

依家我媽咪同埋爹地煩住我. == 救命啊 ==
我依家殺死人都得啊.

**note to self for future reference.
**啲字: 綠, 女, etc 既ü字係用個 ‘v’代替.
eg. 綠 = “lv”; 女 = “nv”