May 25, 2009

x__x

今日本來有個sose考試geh. 不過因為個老師冇諗到個parade會咁長.所依,個考試係聽日. :D ahahahaaa. (:
^今日最開心個事^

喺sose到, 可以revise for聽日個test.
就要畫我啲epic畫解釋比阿patricia聽pergatory係乜野..
___________

我喺英文班到, 我哋要research一個有名個..人:D 我就係阿'孔夫子'啦. :D
evening of eminence要做個老人家..
___________

訴學..本來..冇做功課要去聽日既detention..DUN DUN DUNNN~~..不過..個老師就唔care喎.. o__o
go and check where you have done your homework..
heh..真係好啊 :D
___________

唉..patricia講佢會考我啲sose既野.. 我早番黎..佢就晚.. ==

係啦~~
個893喺central到死火..~~~~
個個都走去跟住黎個175..
最後一個人走,
個巴士就行得..

因為係呢個巴士死..
我就10分鐘late到garden city..

剛剛好上到個156..
不過, 個巴士好臭==
蘋果+香蕉既味..
NGJSKNVFSJKVSFV
___________

嘩..我個媽咪番黎..我唔記得開門..
佢望住我..
and then..
我 : 今日點啊?
咁佢就笑啦 o__o
angry -> happy in 5 seconds.
><;;

好彩..好彩..