May 14, 2009

badminton trials? ; naplan : 第三天.

badminton啲好news;;

唔啊.
死人老師, 講係全junior去最后一個trials.
原來係junior女仔==
找死啊?!
又要我哋帶個badminton拍. ==


不過, naplan啲考試..finish啦
幾好? :D
啊哈哈哈~~~~

我依家好想食chocolate,
不過, 全部過晒期啊
點算啊?!?!?!?!
hm.
best before應該可以嗎?
heh ==

都唔好啦. in case我肚痛.

hm.寫乜野好呢?
mm.比你聽我學校啲experiences啊 :D :D

naplan已經講咗啦. 第一個係calculator, 最容易. 個個non-calculator啲問題, 難一點.
2009 既 product of
prime factors 係乜野?
我猜係0, 不過阿daniel講係2, 我就go with 2 啦 :D

喺bcs到, 我...唔係幾記得做咗啲乜野.
玩咗個老師叫我哋玩個flash game.
不過個game係
喎.

so-see.
睇到啲
好得人驚啲乜. ==
medieval啲人好變態啊.
要睇啲european torture method.
功課:
name,label and describe the torture methods used by the medieval people.
找死啊?!?!?!
不過, miss mijatovic個人都幾好幾既. ^^
so我唔发神經.
(:

應該唔啦.

我去沖涼. Dx<



今日Patricia講咗 1
"END OF FRIENDSHIP"