May 16, 2009

星期六..

唓.. 我企喺我哋行噃黎條路, shirley個大佬咁,,走過黎, 咁抱走我liao. 我暈暈點, 我又火滾啊!!!!
喺shirley個blog到講:
咁又係既... 鬼叫你咁廋咩.. =P
你估我想咁廋咩?! ==
40幾kg.. ==
anyway.. 有阿jay同佢的(咳) 朋友(咳得好大聲) 喎..
如果我60kg都抱得啦..
(我要喉糖啦) ==

講番啲開心啲啲野先..
都幾好玩啊. 一黎到,就睇個'sex drive'電影. 都算得係ok啦.
睇完, 就去行bush. cassie帶我哋去個 '好-似-係-個-national park' 既地方.
喺個national park到, 我哋喺左嗰到about一個鐘頭..
喺啲好大好大好大啲石頭到跳黎跳去. 幾好玩喎..
番黎,就睇多點電影. 睇電影都幾悶啊.. ==



-----------

星期五 :
唔post到野..
番黎就reinstall windows.
個other電腦唔可以打中文既.
vista唔可以打中文, 我好surprised.

install完啦, 媽咪就講出去食野.
原來係去朋友個家食.
食完, 就玩.
玩完, 再食. 唔會包geh..
11點幾12點先至番黎.

so..
唔啦. o_o

星期五 :
Patricia講左 'END OF FRIENDSHIP' 0 次. 嘩. 第一次喎.