May 13, 2009

naplan;badmintion : 第二天。

eh. ==
naplan 又悶死我拉。 ==
不過今日65分鈡喎。对我哋几好?
聽天maths應該好一點.

badminton : 比naplan搞到我哋唔得打。 ;-;
依家, 要聽日先至可以継續trials.
阿linson唔噃學因為佢唔去camp. 佢幾好彩.
cassie又quit, 我幾驚阿lin唔同我哋打 -.-
喺garden city到,揾佢講比佢聽, 啲trials係聽日.



搭巴士噃黎, 食野, 上msn. 唔去奇啊.

m. ==
VBFHJVBHDNSJVDBSHJB
依家去準備for個maths既考試 ==