May 20, 2009

maths team challenge..

今日都幾好玩啦. (只係ok啊). 不過第一個test唔係咁好玩lor. 45 minutes to答10個非常難的問題. 但係個relay好玩好多. 一個鐘答20個問題. 好好多. 我哋end up with 65/100.兩個year 9,三個year 10,都算好啦. == 有啲group only 45分 == 有一個27分啊!!
我哋個老師好好喎. 有個答案, smiling以為係10.6減5,不過老師就講,
thats not the answer on the calculator. u should write whats on the calculator


就講比我哋聽個答案係10.6啦. 幾好? heheh~~
又有一個問題係要你simplify個野.. 好像係:
_ a+b _
a^2+b^2

smiling三秒做完 o.o

好. 做完啦. 好開心咁拍手. woo~
個個都望住我哋. 阿patricia講佢哋望做咗about三秒鐘..
lol. 冇咗5分啊 ahahahahaa.

badminton比個死鬼boxing偷咗個hall. 我哋spend 4th period睇女人magazine. :D

番黎,就上個175..到garden city就買小小野食.. 咁就坐個892番家..
司機都揸車揸得ok啊..

飛車~~

又very mean喎.

司機in a好大聲歌
GET YOUR FEET OFF THE CHAIR

就吵醒個睡覺的我. 搞到我冇得在睡 ==

應該冇啦.:D