June 03, 2009

唓..有冇搞錯啊? o__o

死人司機唔識揸車就行咗直. ==
咁就上咗個motorway.走上,15分鐘. U-turn就5分鐘.落噃黎, 加啲"交通問題" 就係再20分鐘.
加埋一起就加咗成..40-45分鐘.. 就係:
3:26的156巴士 = 我食嘢跟住上個3:46的156.

再黎..
我車死你啊!

喔,係喎..我見到阿JEAN啊==
我以為佢唔會太差..
原來佢仲死==
一見到佢..嚇死我啊==
佢又一睇就知道唔會有可能有朋友..
煩到死 ==
阿cassie一講佢要coco留底..成個面都係講:
我好鄉心啊 D:
點算啊?
救命啊.
COCO~~~~~~~~~~~ T^T
當然, cassie都係講笑既..
一講,就快快咁拿coco個書包.. ==

我就..祝coco好運啦..
=]

okok,
繼續阿JEAN啲嘢.
咁就喺mcdonalds到..

唉..我媽好煩啊 ==

OK.繼續.
喺mcdonalds到佢就買嘢食 (唔夠肥嚜~?)
可不可以借$1啊?
coco做咁好人就俾佢.
cassie: dont u have a mcdonalds card thingo?
(^^^^係好心問既)
jean: its called i lost it
cassie: get a new one?
jean: its called i'm not allowed. T^T
its called係乜嘢意思啊?
"佢(它)叫"阿? ==
嘩.. "佢(它)"係用黎describe啲動物同埋啲唔生活啲嘢路喎..
咁個its係講你啊?
就係..
你係一個動物and/or個唔生活個怪獸啊? D;

我好驚啊 D:
救命啊.. D: