June 26, 2009

死啦...

唔知我呢幾日行啲乜嘢壞運啊.................
  1. 禮拜三/四 阿miss ford就要away..咁個relief老師就係嗰個fitspatrick..
  2. 琴日就要落雨
  3. 我哋今日拿report card.. 我唔知點結我個behaviour嗰行全部都A, hpe個behaviour係B.. 我又冇打人, 唔殺人........係唔係個老師唔鍾意啲亞洲人呢? == 因為阿cassie都拿到個B..
  4. 今日我就貪玩就留在garden city到慶祝我哋放假.. 我就唔上3:26同埋3:46吋啲156巴士.. 下一個巴士就係4:46黎.. 我5:30先至噃到屋企....... == 又係冬天,就會快黑.. ==
  5. 我又啲唔舒服..肚有啲痛... 我係唔係有豬流感呢? 如果依家係兩個禮拜前, 我就會有開心,有得放個半裡拜假..不過 聽講, 過咗今個暑假就唔會close down啲學校啦.
  6. next term個INDE..唔inde學啊. 全部都係IDC啲嘢.. 今個term就係prodesktop, 下個term就係inventor.. 又係啲無聊嘢. 對比我黎講,prodesktop同inventor係唔分別既.
咁我依家放暑假,就好一點啊~