June 11, 2009

evening of eminence..

uh huh.就黎到啦..仲有like..五日喳..
so,我哋一班嘢就走去個apparently好有名既costume店..
係..啲嘢係ok既..
不過要49.5 for個overnight hire喎..有冇離譜一啊?
咁我冇辦法,就要啦.. ==

先呢, 就要55(49.5係有埋student discount)加50 security又要個10 deposit喎
仲離譜啊.. 105係only件喳.. (嘩哈哈哈..嘢)
個帽就要加多嗰$5..
找死啊?

oh well 啦.. ==

hoho. 咁我又見到個ok啲既嘢喎..

heh..既靓~~ 不過個頭髮唔啱..

咁阿patricia件"嘢" 就.. 好明顯..
一件大裙..
阿cassie個"嘢"係簡單一點啊~~

kelvin同埋shirley就..去咗,冇做到嘢..
咁我yesterday好黑啊==
咁我就諗緊,
hmm. 好唔好print個draft俾阿老師睇呢?
okok..開電腦
唉呀~~~~~
Microsoft Word has not been installed for this user
有冇搞錯啊?

okok..
用第二個電腦就ok啦..
還個printer過黎..
唉呀 o__o (再黎)
仲未install個printer..
=冇得print ==

不過.. 我噃去學校就留意我冇可能可以咁快有八百到一千個字..
只有471...
失敗.............