June 08, 2009

祝你生日快樂~~

當然,今日係阿大人的生日.咁多謝晒喎.. 又可以放佳.

今日, 又開心又唔舒服又麻煩..
開心:
因為我贏到一個得意的小豬仔~~~
本來$11不過喺啲skilltester到12次(==就贏到啦~~
(一次=$1;; = save咗..$4) =]
跟住去咗睇電影:night at the museum第二~

唔舒服:
after我哋睇完,drop off咗nat喺個乜乜museum就去買糖..
食咗太多就..唔係太好..

麻煩:
因為我喺個巴士到,我喺個150落車,我諗我可能..冇咗個鎖匙..
依家就可能要還個晒屋鎖..
唉..點算啊?

--

hehehehh..今晚媽咪就煮咗一餐好既..
生菜包
啊哈哈哈哈哈哈.
;D

依家有good news week啦.
走先~~~~~~