April 27, 2010

終於有人發現真相了

Parent Teacher Interviews...

Out of all the classes, 只有一班的老師說過我不開心..
& out of all my classes, 你淨係喺我喱班同班.

老師話..
佢好做得野. 全部classwork, homework都做哂. 好乖..
only that.. 佢從來冇笑容..

為何呢? 我咁辛苦, 又何必呢?

一個老師仔都睇得出我對你有意思.. 冇可能你睇唔出架..
咁我無法睇唔出你睇得出架.

你每次見到我你就針對我
你每次見到我你又玩我..

唔使講last term
你今日下周都玩過我啦

"幫我買啲嘢食啦....."
不過冇落車.

坐上車, 一班人坐左邊
你又寧願自己孤伶伶坐喺右邊.

你仲唔認我都睇得穿啦.







嘩.. 老兄..
你捨得unblock我啦?