April 11, 2010

放假了  就嚟放完假嘞

等左咁耐, 都終於等倒啦.
之前我就好想放假..
嘩..
唔使噃學波.. 幾好?

但係一到放假就成個人冇哂氣力, 懶到死, 趴喺床上
打呢個blog post.

唉.


咁我個"busy schedule" is as follows:

thursday; 同jacky, tristan, bilal去睇greenzone...... even though阿爸已經download左.......
唉.. 我去都好既.. 爹地download係一個150幾MB既trailer..
套戲呢, 就本來可以係一個ok哋嘅戲.. 但個劇情太亂.. 難明..
12點.. 就坐個150去jacky既巴士站..
我竟然聽佢話..
落左車..
本來嗰架巴士係好好既..
少人、快、準時.
落車, 見到jacky..
等10分鐘..
上左一個好逼既車..... 唉.
bilal就約戲喺gametraders到.. 剛剛係garbo既另一面.
落車, 行去harvey norman嗰頭, 就行噃去巴士站到..
睇完.. bilal就去replay到完遊戲..
輸左$10...
不過都算得冇悶死我啦~

friday; 去越惠表姑媽屋企.. 老豆要幫佢地斬樹. &同穎釧睇drama.. 玩sims??
一早就出發去阿越惠表姑媽屋企..
爹幫表姑丈斬顆樹..
喺佢地屋企食埋飯.
我同sheree就喺sims起一間屋
完做成日.
終於起成,
就剛剛好時間走.
我諗我有interior designer既天才~~~~

saturday; 無聊
真係冇左過野啊..
求人同我傾.. 佢地就覺得我煩..
終於都係成日睇drama.

sunday; 過cassie唔其哄人開心 (幾好既朋友?! 絕種啦!); 應該係整個lol-face蛋糕
12點倒, cassie&父母就嚟我屋企接我..
去foodworks買野..
因為woolworths close左.
噃到去, 哎呀! 冇買奶..
我同cassie行去foodworks買..
整&decorate既秩序:

焗完蛋糕~

spread完個黃色(低)就pipe啲眼.

pipe朱古力做個outline.. 整埋個口



然後用士多啤梨jam整個口既顏色.

我地花唔少心機落呢個蛋糕喥, 有啲唔捨得切添.

monday; 表佰&家去拜親戚, 然後帶點心嚟食..

我真係懶得講啊..
但係..
12.15嚟, 穎釧偷左我電腦嚟玩omgpop.
然後去嫲嫲屋企食..
有一般既點心.. &蛋塔..
食玩就去公園玩~
呵呵呵..
咁就噃去吸塵.

tuesday; --絕對冇目的/節目--
我終於都搞噃好我既電話memory卡~
1. 插卡入電腦
2. 開我的電腦/My Computer
3. 右click
4. format disk
5. safety remove
6. unlock電話蓋
7. off左個電話
8. 插卡入電話
9. close個電話蓋
10. lock噃個電話蓋
11. on個電話
12. 入個pin號咪嘛
13. 入電話鎖密碼

咁就好噃啦! 叻嘞~ (H)

wednesday; 無聊
我剛剛知..
原來jacky唔係佢講咁大力啵..
冇力 kieran

thursday; science
我同patricia見倒一個同我一模一樣既新電話.
咁... 咁好既電話, 賣$33.. 都幾好啊..
既然patricia crack做我嗰個..
傾傾都好既.. 我俾一半? :D

friday; 去咗nathan屋企拍science電影 :D
一到, 就落去nathan房喥, 開始拍s骨質疏鬆既symptoms....
有啊...
cramps in legs at night..
fatigue..
bone tenderness.. 等等.

拍完, 就force (唔好意思) 我地食lunch..
香腸卷&春捲..

真係好.. productive..


sexy?

saturday; Supanova.
撞鬼..
7.50 起身..
上msn等人同我講幾時去southbank
可惜啊..
個個都一早起身, 9點去到southbank, 而我就喺屋企.
8.55先至出倒門口....
facebook像薄..

sunday; 無聊




monday; work experience. (你睇... 我用左30秒嚟整上面啲日子先至能寫倒work experience呢兩個字... ==); work ex $20到期
上work ex就冇左一個student free day..
學生自由的一天? :3