July 29, 2010

歡迎~

welcome to all de japanese students~~~~~~

today i met
hitomi and minimi
who were apparently looking for their buddies.
but i ended up staying and trying to talk to them..
in japanese..

nihongo .. wakarima sen
and..
watashi wa nihonjin janai
8DDD

&&` hitomi gave me a mikey mouse fann ^^
kaira got a stitch fan..
and shirley
got a pink
..
minnie mouse fan.
SO'S SO HAPPY SHE GOT IT
c:



-----

past few days..

At the park..





Toys'R'Us


bought a munchlax for cassie..








現在的心情:
枉我平時對你咁好.
今日又買一個10幾蚊既玩具俾你.
你又搞到人唔開心.
你自己覺得唔開心就夠啦.
一個人唔開心好過兩個人啦.
你唔開心就要求我安慰你.
我唔開心就講我唔想聽到既野.
我費事你越搞越多喳.
先至冇同你講.
唉.
我講我想講既野
講完; 就唔滿意.
"唔係淨係咁喳嗎?"
呸!
我費事睬你啊!

自從你同邊個拍拖
你就成個人唔同哂.
脾氣、性格、等.