October 20, 2009

我諗我病.

我琴日就去咗醫院嘅emergency unit到檢查.
因為我肚痛.
真係麻煩啊.
等咗兩個鐘,
佢哋就俾咗我一粒panadine.
等於panadol. ==
而家揸咗如意油.
涼涼啲都算得舒服一啲囉.
我約咗醫生十一點八.
所以我冇噃學.
不過今晚係presentation night,
period三同四有rehersal..
唔知我七點去到會唔會stuff up呢?!

要記得三點半前打電話俾學校
講我去唔去.

presentation night到呢,
[如果我去得.]
我就會拿到
sose ◦
inde ◦
maths ◦
science ◦
嘅award.
幾pro?!
不過有其他的同學們
拿到就嚟全部subject嘅award.
COUGHPATRICIA同SHIRLEY兩夫妻COUGH.