January 05, 2010

after我format左個電腦呢,
我好唔得閒.

我有一首歌想為大家唱一唱:

去去去, 你要去哪裡?
Go go go, where you want to go?

我要坐飛機去北京
I want sit airplane, go Beijing.

北京的長城很好看
Beijing's Great Wall very good looking

我要坐飛機去北京
I want sit airplane, go Beijing.

去北京!
Go Beijing!


雖然個英文歌詞無意思,
呢首歌都有英文版嫁!

如果我問到各MP三, 我就upload比你地聽啦!