August 25, 2009

heh.依家我就好懶啊.. 幾個禮拜都冇post到嘢.

咁我.. 兩日前係我生日.
去wet n wild了~

都係啱啦.. 依家又有一個.. 好離譜既heat wave.
真係會死人架.
冬天就已經33度. ==
跟住呢, 個卅幾度唔係fahrenheit喎.
係celcius啊!

唔知道個天想玩啲咩呢? ==

一路沖涼,一路流汗.
唉,
熱到死啊.

講下今日個嘢啊, 好唔好啊?
..

sose到就繼續我地既research assignment.
我地要寫一個environmental report俾澳洲總統.
我就做個關於water pollution既topic.

inde到就做緊flash animation.
今堂就學點畫個mist出黎.
呢個subject都幾好玩啦.

好啦. 上完兩堂就morning tea啦~~
今日好彩我早一點出去姐.
我去到個tuckshop到, 直情冇人啊!
睇睇.. 只有pie. 因為嗰啲意大利粉就有個保新紙包住
咁啲到汗水...
會好難食啦. ==

咁就有science,
個死人ryan一直煩住我.
想殺死佢?
一定. ==
個老師第一次教我地做晒個exercise同埋個challenges.
咁啱個exercise又鬼死咁長. ==
個exercise有12題, challenges有7題.
加埋加埋,
都有成廿題啊.

cfs到, 個老師就好心將比我地聽我地個考試要study啲咩.
不過個細mark就煩住佢. ==
搞到個老師唔想講.
見到佢法火 .__.
個耳仔直情有煙出來.

不過, 個老師講俾我地聽我地要study啲嘢,
我一句都唔聽得入耳. ._.
死啦.
佢俾我地啲handout我又唔見晒.
又咁啱今次就難"一啲"
等我地可以早一點練習for個QCS考試喎. ==
今次一定拿低分啦.

去煮飯啦.
下次再post?

不過唔知道下次要幾多個禮拜姐. ==
拜拜啦.